Brænder du for at få processer til at køre og afstemninger til at stemme, og samtidig er interesseret i at klargøre/næsten færdiggøre små regnskaber? Så kunne du være lige den kandidat, vi søger til vores Erhvervsserviceteam.
Medarbejdere taler sammen
Til vores Erhvervsservice team mangler vi nemlig en kollega mere til at være bindeled mellem vores bogholdere og revisorer, samt til at varetage bogholderiopgaver for vores kunder.

Bliv en del af TT Revision

Vi er en moderne revisionsvirksomhed med 2 kontorer i København, der oplever stigende vækst. Vores kundegruppe er en blanding af selskaber fra SMV-segmentet, personligt drevne virksomheder, ejer- og andelsboligforeninger, brancheorganisationer og andre foreninger. Vi sætter altid kunden i fokus og skaber tillidsfyldte relationer gennem god kvalitet og rådgivning.

Et hjælpsomt team

Du bliver en del af kontoret på Indiakaj. Vi er i alt 26 kollegaer, der spænder bredt på aldersspektret. Vi har ansatte, der har været her i mange år, samtidig med at vi løbende tager elever ind.

 Vi har en flad organisationsstruktur med en hyggelig, glad og positiv energi alle imellem. Kvartalsvis følger vi op på dine succesmål, hvor vi sætter pris på en uformel og hjælpsom stemning, samt sikrer, at du får mulighed for at lykkes og udvikles i jobbet.

Dine arbejdsopgaver vil variere fra kunde til kunde, men vil omfatte følgende:

  • Løbende kontakt med kunde
  • Bogføring af bilag (debitor, kreditor og finans)
  • Lønningsregnskab og indberetning
  • Momsopgørelse og indberetning, herunder også lønsumsafgift og andre afgifter
  • Lettere rapporteringsopgaver
  • Implementering af elektroniske løsninger for kunder f.eks. indscanning, smartbank mm.
  • Afstemning og klargøring af regnskabsmaterialet til revisorerne i forbindelse med årsafslutning
  • Klargøring/næsten færdiggørelse af helt små regnskaber i Caseware

 

Vi søger en bogholder/regnskabskonsulent med stor kundeforståelse, der

  • går til arbejdet med en faglig stolthed
  • sikrer høj kvalitet
  • forstår vigtigheden af troværdige kunderelationer
  • yder en solid service, der møder kundernes behov
  • brænder for bogholderi
  • har en moderne tilgang til bogholderi, tilhørende apps og automatiseringer
  • er regnskabsuddannet og har stor erfaring med ovenstående opgaver.
  • har indgående kendskab til e-conomic, C5 mv. samt lønsystemer som Dataløn og Danløn.

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til flere bogføringsprogrammer og at du synes, at øget digitalisering er vejen frem.

Du vil sammen med 2 andre kollegaer blive omdrejningspunkt for vores kunder i Erhvervsservice i tæt samarbejde med revisorerne. De fleste kunder varetages fra vores eget kontor, men der kan i få tilfælde være opgaver ude af huset.

Du får en arbejdsplads med gode personaleforhold, fast lønpakke samt pensionsordning, frokostordning og sundhedsforsikring. Og så tilbyder vi mulighed for flekstid og efteruddannelse. I udgangspunktet er der tale om en fuldtidsstilling, men det kunne også være en deltidsstilling på 30 timer.

Som person er du indstillet på at være en del af holdet, og respekterer dine kunder og kollegaer, sætter en ære i kvalitet, fremtræder troværdigt og tillidsvækkende.

Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Marja Tiefenthal Berentsen på 78 78 90 91. Send din ansøgning og dit CV til mb@ttrevision.dk hurtigst muligt.

Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Stillingen ønskes besat med start senest 1. november 2022.

Vi glæder os til at høre fra dig.